سلام , امروز میخواهیم بهتون آموزش بدیم که تفاوت پیج های Bussiness account و Creator account در چیست….
تا آخر آموزش همراه ما باشید.
حتما زمانی که میخواهید اکانت خود را تغییر حالت بدید با دو حالت بیزینس و کریتور مواجه شدید و شاید سوال خیلی ها باشه که ما باید از کدوم استفاده کنیم و فرقش دقیقا چی هستش؟
ویژگی اکانت های بیزینس :
۱- این نوع حساب برای کسب و کار ها شرکت ها در نظر گرفته شده است
حساب های بیزینس با توجه به اسمی که دارند برای کسب و کار ها و شرکت ها و برند ها در نظر گرفته شده و قابلیت استفاده دارد. البته که شما بدون داشتن شرکت و… هم میتوانید اکانت خود را بیزینس کنید اما تغریبا کاربردی ندارد
۲ – با اکانت بیزینس میتواند در اینستاگرام از تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغات پروموت استفاده کنید ( در ایران معمولا کارایی ندارد)
تبلیغات پروموت اینستاگرام چند سالی است که راه اندازی شده و تو دنیا بسیار زیاد مورد توجه کسب و کار ها است. اما اینستاگرام فعلا با ایرانی ها اجازه استفاده از این امکان را نمیدهد. همچنین برای کاربران ایرانی زیاد تبلیغات نمایش داده نمیشود
۳- اطلاعاتی از جمله ایمیل و آدرس شرکت یا کسب و کار خود را ادد کنید
زمانی که اکانت خود را بیزینس میکنید آدرس شرکت (لوکیشن) و شماره تماس کسب و کار خود را میتوانید اضافه کنید تا کاربران با کلیک بر روی آن از اطلاعات شما استفاده کنند
۴ – گرفتن آمار دقیق پست ها و فالو و آنفالو هفتگی
اینسایت کلی و همچنین آمار فالو و آنفالو خود را به صورت ( هفتگی) میتوانید در اکانت های بیزینس داشته باشید
ویژگی اکانت های کریتور :
۱- این نوع حساب بیشتر برای اینفلوئنسر ها در نظر گرفته شده است
با توجه به اسمی که برای این نوع حساب انتخاب شده این نوع حساب بیشتر برای اینفلوئنسر ها در نظر گرفته شده است
۲- امکان دسته بندی دایرکت ها به صورت حرفه ای
در اکانت کریتور شما میتوانید دایرکت های خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید مثلا دایرکت های مهم یا دوستان خود را در پوشه جدا قرار دهید تا زمانی که آن ها به شما پیام دادند بتونید متوجه بشوید معمولا به دلیل حجم بالای دایرکت ها خیلی اوقات شاید شما متوجه دایرکت های مهم خود نشوید
۳ – میتوانند اطلاعات تماس خود را ادد یا حذف کنند ( اختیاری)
اینفلوئنسر ها میتوانند شماره تماس خود را ثبت کنند تا تماس با آن ها راحت تر باشید زیرا اینفلوئنسر ها برای کسب درآمد نیاز به تبلیغات دارند پیشنهاد میشود این مورد را ثبت کنند تا تماس با آن ها مشکل نباشد
۴ – گرفتن آمار دقیق پست ها و فالو و آنفالو روزانه
در پیج های کریتور میتوانید آمار خود را برخلاف پیج های بیزینس به صورت روزانه داشته باشید
صحبت کلی :
پیشنهاد کلی ما چه برای کسب و کار ها چه برای افراد معروف یا اینفلوئنسر ها استفاده از اکانت کریتور میباشد به این جهت که در سیاست های جدید اینستاگرام سخت گیری هایی در مورد کسب و کار ها ایجاد شده که اینستاگرام قصد داره همه کسب و کار ها را در تبلیغات خود شرکت دهد.
به این جهت که ما امکان تبلیغات اینستاگرام را به دلیل تحریم ها نداریم بهتر است از اکانت کریتور استفاده کنیم چون دقیقا از امکانات بیزینس برخوردار است همچنین مواردی بیشتر از بیزینس دارد.