در اینستاگرام کپشن بلند بنویسیم یا کوتاه؟

کپشن اینستاگرام

یکی از چالش های مدیران پیج این است که آیا کپشن بلند بنویسیم یا کوتاه چون شاید زمانی که خیلی کوتاه باشه کاربر نتونه مفهوم رو درک کنه و زمانی که خیلی زیاد باشه شاید به پست اصلی توجه زیادی نشه در این مقاله به این مورد پاسخ خواهیم داد

استراتژی نوشتن کپشن : 

انتخاب نحوه نوشتن کپشن رابطه بسیار بالایی با هدف شما و نوع پست شما داره , مفهوم این جمله چیه؟

شما تو شرایط مختلف باید استراتژی متفاوتی در کپشن به کار ببرید به طور مثال :

زمانی که قصد دارید کاربر به پست بیشتر توجه کنه باید از کپشن کوتاه استفاده کنید

زمانی که قصد داریم به کاربر اطلاعات فراتر از پستی که گذاشتیم بدیم باید از کپشن بلند استفاده کنیم ( سقف نوشتن کپشن ۲۲۰۰ کلمه میباشد )

 

در چه پست هایی از کپشن کوتاه استفاده کنیم؟

-محتوا های ویدیویی

-پادکست های صوتی

-پست های اسلایدی ( تصاویر یا ویدیو )

 

در چه زمان هایی از کپشن بلند استفاده کنیم؟

-زمانی که نیاز به شرح یک موضوع داریم

-پست های تک تصویر

-پست های آموزشی که نیاز به توضیحات بیشتری دارند

 

سخن پایانی : اول قصد خود را از ارسال پستی که آماده کردید پیدا کنید سپس نوع کپشن خود ( بلند یا کوتاه ) بودن را تعیین کنید زیرا هیچ قانون خاصی برای این مورد وجود ندارد اما با توجه به تجربیات انتخاب استراتژی برای نوشتن کپشن تاثیر بسیار زیادی در پیج یا صفحه شما دارد.

تکنیک های افزایش کامنت اینستاگرام
دیدن این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *